“Schools on Air”

Aquest curs les escoles i instituts d’Espàrreguera i Collbató iniciem un projecte anomenat “Schools on air” en col·laboració amb la ràdio d’Esparreguera. Es tracta de donar l’oportunitat al nostre alumnat de fer programes de ràdio en anglès.  El passat 23 de maig els nostres alumnes… Llegeix més»

Escola per la Sostenibilitat

La finalitat del projecte de sostenibilitat és la d’incorporar en el nostre projecte educatiu els principis, els objectius i les actuacions que promoguin els aprenentatges necessaris per a l’assoliment de les competències bàsiques de l’educació ambiental i de la sostenibilitat.
Fa anys que el Departament d’Educació… Llegeix més»

Apadrinem les Roques Blaves

Com cada any continuem amb el projecte de centre: “Apadrinem les Roques Blaves”. Les nenes i els nens de tercer hem estudiat la flora present a les Roques Blaves.
Previàment a la sortida, vam fer un passeig pel camí del cementiri per tal de recollir mostres… Llegeix més»