Estudiants pel canvi climàtic

Els nens i nenes de 3r, preocupats per com avança el món i seguint la iniciativa engegada per Greta Thunberg de reclamar mesures contra el canvi climàtic. Avui, 15 de març de 2019, ens reunim amb el regidor de medi ambient de l’ajuntament del nostre poble… Llegeix més»

Programa d’innovació pedagògica STEAMcat

La nostra escola ha estat seleccionada per a participar en el programa d’innovació educativa STEAMcat.
A partir d’aquest curs i en un període de 3 anys, 20 escoles de tota Catalunya hem estat escollides per a desenvolupar el nostre projecte STEAM, que té com a finalitat  potenciar… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi

Com cada any, en motiu de la festivitat de Sant Jordi l’escola ha organitzat els Jocs Florals on participaven tots els alumnes d’Infantil i Primària. Cada curs ha treballat una tipologia textual i han sortit 3 guanyadors de cada aula. Durant l’entrega de premis vam poder… Llegeix més»