Centre d’Apropament a la Natura de Navàs

Els infants de la classe del Peix Cantant hem visitat el Centre d’Apropament a la Natura de Navàs. Aquest santuari d’animals recull tots aquells éssers vius que van començar la seva vida com a mascotes domèstiques per acabar sent abandonats o cedits pels seus propietaris.
Al… Llegeix més»

Descobrint les Roques Blaves

La zona natural dels Blaus o de les Roques Blaves és un espai protegit geològicament i l’argila que se’n extreia la utilitzaven per fer fang els nombrosos terrissers que hi havia a Esparreguera.
Aquesta sortida està emmarcada dins del Projecte Apadrinem Les Roques Blaves que es… Llegeix més»

Aprenem sobre plantes al Parc de les Olors

Aquest dimarts els infants d’Educació Infantil hem anat plegats al Parc de les Olors a Santa Eulàlia de Ronçana.
L’objectiu d’aquesta sortida ha estat proporcionar una experiència al camp, construint coneixement a través dels sentits com l’olfacte i el tacte, sentir les olors de les plantes… Llegeix més»

Espectacle i 1a Fira de Nadal a l’escola

El passat 15 de desembre a la tarda tota la comunitat educativa va estar immersa en un ambient nadalenc i festiu. A les 15:30h l’escola va obrir les seves portes per tal que les famíles poguessin gaudir de diferents danses i cançons que els infants… Llegeix més»