Cinder-ELLA New York

 

Aquesta setmana els nostres infants de 3r, 4t i 6è han tingut l’oportunitat de gaudir de l’obra de teatre “CinderELLA New York” amb els actors de Jumping Ducks a la sala petita de la Passió.

A través d’aquesta versió actualitzada de la Ventafocs hem treballat el valor de l’esforç per aconseguir els nostres somnis, de les desigualtats socials i de la no discriminació a part de revisar i aprendre vocabulari i estructures lingüístiques relacionades amb el mon del treball, les oficines, els oficis, la descripció de persones, la moda, la roba, llocs interessants per visitar a New York,  el món de la fotografia, etc. etc.

Tots han estat suÌper motivats, cantat les cançons i interactuant amb els actors. Un altre objectiu aconseguit!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>