Visita del Víctor, responsable de l’hort comunitari de Badia del Vallès.

El passat dimecres 18 de gener  a l’hortimecres vam rebre la visita del Víctor, un dels responsables de gestionar l’hort comunitari de Badia del Vallès.

Entenem que l’educació ambiental ha d’anar més enllà de les portes de l’escola i per això és molt important establir el màxim posible de xarxes amb entitats de l’entorn proper per assolir aquest objectiu comú.

“Molta gent petita, en llocs petits, fent coses petites, pot canviar el món”

proverbi africà

El Vìctor es va engrescar a fer un taller de planters. Els nens van fer dues safates de cultius amb llavors de dues varietats d’enciams diferents.  Alhora també  cada alumne va poder fer un petit test que es van endur a casa seva.

Les safates de planter es van quedar a l’hort escolar de la Sardana dins del nostre petit hivernacle. Seran els nens i nenes qui es responsabilitzaran  i quan siguin més grans les podrem plantar en el nostre hort.

Els nens i nenes agraeixen la visita de tots aquells que fan que aquella estona de pati sigui la d’un dia especial. Gràcies Víctor per la teva visita

“El taller va ser molt enriquidor per a totes, hi va haver una alta participació de nens i nenes de diferents edats. Van aprendre a fer planter, es van embrutar amb el compost, es van poder endur planter a casa seva, i s’hauran de responsabilitzar de que els plantes creixin fortes i sanes per trasplantar-les”.

Victor Rodilla