Participació en la First Lego League Igualada 2022

Hola famílies!

Per 2n any consecutiu una representació d’alumnes del Cicle Superior ha participat en la First Lego League que es va celebrar el passat dissabte 12 de març a la facultat de ciències de la Universitat de Lleida a Igualada.

Un any més el nostre robot ha fet un paper molt digne aconseguint 215 punts en el joc del robot. Una diada molt especial on els nostres alumnes han pogut conèixer a altres equips, han vist altres robots i altres maneres de resoldre les missions. Un any més fomentant el gust per la ciència, aprenent col·laborant i cooperant en equip!

Felicitem als nostres representants en la First Lego League i a tots els i les alumnes de 6è que han participat en el projecte!

Cliqueu el següent enllaç per veure més imatges del torneig: IMATGES FIRST LEGO LEAGUE IGUALADA 2022

1. Jessica B.

Gràcies per la vostra implicació i per portar un any més el nom de La Sardana arreu. És un repte internacional en el qual participen més de 100 paísos i nosaltres hem estat allà per segon any consecutiu!!!

Heu fet una molt bona presentació i heu guiat el camí per a què l’any vinent els vostres companys i companyes continuin les vostres passes!!

E N H O R A B O N A!! I de nou… M O L T E S G R À C I E S per fer-ho possible!!!

Som-hi, SPIKERS!!!!