Un dia molt especial al laboratori!

Per als alumnes de 5è aquesta setmana anar al laboratori ha estat ben especial.

Aquesta aula és sens dubte un dels espais més valorat i estimat per tots els alumnes. Anar allà a fer classe és un regal per ells, per tot el que poden veure, tocar i experimentar. Sovint una sessió al laboratori es torna ben màgica perquè permet entendre tot allò que un dia abans havíem parlat o observat en un llibre o a la PDI.

A 5è estem aprenent com és i funciona el nostre cos i concretament, el nostre aparell respiratori. Hem après les seves parts i les seves funcions però poder veure i tocar un pulmó, fer una dissecció per descobrir les seves parts ha estat una de les experiències més gratificants, tot i el repte que això suposava.