Els alumnes de 4t participen a la IX Marató de lectura Popular de Poesia.

Ahir els nostres nens i nenes de 4t van participar a la IX Marató de Lectura Popular de Poesia.

Des del 2008, la Institució de les Lletres Catalanes i la Federació Catalana d’Associacions i Clubs UNESCO organitza aquesta celebració. Cada any se selecciona un autor i un dels seus poemes, i es tradueix a desenes de llengües. Arreu de Catalunya es fan actes virtuals i presencials. Es tracta d’una celebració inclusiva i participativa, amb la col·laboració de diverses entitats.

El dia d’abans ens van facilitar els poemes seleccionant i a l’escola els van poder compartir, triar i preparar-ho!

Aquesta ha estat una bonica oportunitat per acostar el text poètic amb els nostres infants, fomentant el gust per la lectura i la importància de gaudir de la lectura en veu alta.