Trekking per el DELTA DEL LLOBREGAT

El passat dijous dia  7 d’abril, amb motiu de les jornades d’Escola Verda, els nens de 5è i 6è vam anar a  fer un recorregut per  l’itinerari 3 al delta del Llobregat,  durant el circuit  vam observar els diferents animals al seu hàbitat i L’entorn natural:  les tortugues,  les granotes,  els ocells, etc. També  vam visitar els edificis  del Semàfor, la Caserna dels Carrabiners i la torre del mirador de la Bunyola. Des d’on vam poder veure la desembocadura del riu Llobregat i la platja de l’Arana.

Al finalitzar el recorregut vam acabar dinant al mirador dels avions, Quina sensació! Veiem els avions volar sobre els nostres caps!!!.

Per últim vam arribar al “Parc Nou” del Prat, vam jugar una estoneta i vam tornar cap a l’escola.

Un dia fantàstic!