Sortida al Parc Natural del Montseny

El passat dimarts els alumnes de 6è van tenir l’oportunitat de fer una sortida al Parc Natural del Montseny, un dels 12 parcs que conformen la Xarxa de Parcs Naturals de Catalunya.

Abans a l’escola havíem estat realitzant diferents activitats relacionades amb la sortida com per exemple saber tota la seva extensió, on s’ubica, en quines comarques es troba, quan trigaríem en arribar al punt de trobada i fins i tot quina seria la previsió meteorològica que ens trobaríem aquell dia per saber quina roba havíem de portar.

Un cop allà ens esperava la Cinta, una educadora ambiental que ens van acompanyar en el recorregut que ens portava de Fontmartina a Les Feixes del Vilar. Un itinerari on vam poder veure el paisatge, el tipus d’arbres i els seus fruits, la zona dels nous castanyers , conèixer la vida dels carboners, i el que més ens va agradar va ser anar trobant rastres d’animals i identifcar-ne de qui podien ser (porcs senglars, excrements de guineus ,ginetes i cucs de terra) .

Una sortida molt agradable i recomanable.