PROJECTE 40 ANYS. 3r A

Aquí teniu el projecte que els alumnes de 3rA van fer per la setmana dels 40 anys d’Escola La Sardana.

Primer van pensar què els interessaria saber sobre la història de l’escola, després van pensar a qui li podien fer aquelles preguntes. Van preparar una entrevista per grups, i van entrevistar a les persones que feia més temps que estaven a l’escola.

Amb aquest treball d’investigació i de recollida d’informació, van crear un text amb la informació més important de manera resumida, per així, aprendre-se-la de memòria i gravar-ho per aquest reportatge.

Una molt bona feina d’aquests alumnes amb la que podrem descobrir coses que no sabíem sobre la nostra escola, i que són molt curioses.

“Sabies que l’escola La Sardana va ser la primera escola que va obrir a Badia del Vallès…”