Producció de textos a 4rt

A 4t tenim una llibreta només per a fer produccions de textos de manera autònoma.

Aquesta manera de tracatar l’escriptura ens permet treballar l’expressió escrita a l’escola de manera que ells puguin veure el seu propi progrés i evolució dels seus textos. Els mestres acompanyem els alumnes i els proporcionem estratègies necessària per millorar el procés de textos.

Es tracta d’unes sessions amb tot el grup classe, en les quals és necessària la interacció i la col·laboració entre els mateixos nens i entre l’adult, per compartir estratègies i millorar les produccions escrites personals.

S’afavoreix que els alumnes puguin treballar més autònomament i
es tingui en compte la capacitat i el ritme d’aprenentatge de cadascun.

Intentem desenvolupar tres tipus de coneixement:
a) El coneixement sobre els usos i les convencions del llenguatge escrit (ús
pràctic, ús literari i científic).
b) Els coneixements de tipus procedimental (generar idees, seleccionar,
organitzar…).
c) Els coneixements de gestió i control per posar en pràctica les estratègies
personals.

Creiem que ha estat una estratègia molt bona i que ha funcionat molt bé. Us deixem unes fotos perquè veieu diferents tipus d’evolució.