Els alumnes de 3r preparant el curs vinent.

Durant aquest trimestre les classes de Tercer de Primària de Las Seguidillas i La Sardana estem preparant la fusió del curs vinent.
Ja al final del primer trimestre, vam anar de visita al que serà l’escola Nova per gaudir de la representació de Lapònia, després vam fer les colònies junts. També vam fer una activitat que vam anomenar “Cafè del món” a la qual cadascú manifestava les seves pors i aportava solucions.
El passat dia 24 d’abril vam tornar a Las Seguidilles per compartir un pati amb els nostres futurs companys i companyes. Allà ens estaven esperant, nosaltres els vam portar un obsequi carregat de bons desitjos. Ens vam repartir en grups de tres de manera que a cada grup hi havia un nen o nena de cada classe dels tercers actuals, d’aquesta manera ens van mostrar els patis i el pavelló. Després vam estar jugant: uns a futbol, d’altres a fet i amagar, d’altres al pavelló amb un paracaigudes.
L’endemà ens van tornar la visita i ens hi van portar unes cartes on ens explicaven com són i què els hi agrada. També ens van regalar dos punts de llibre.
Ara, haurem de tornar per portar-los la resposta a la seva carta i convidar-los a veure l’obra de teatre que estem preparant.