Premis d’escola Verda.

Al llarg del curs es realitza un seguiment de les classes de primària del consum de fruita del dijous i de l’ús de la carmanyola o el bc’n roll. D’aquesta manera volem prendre consciència de quina és la realitat del nostre centre.

Val a dir que al llarg de tots aquests anys cada cop són més nens i nenes els que utilitzen algun tipus d’embolcall més ecològic i la cantimplora o ampolla d’aigua reutilitzable.

D’ altra banda, podem observar com els més petitons de l’escola són un gran exemple. Mengen molta fruita, no porten sucs ni actimels i porten les seves carmanyoles. En canvi, a cicle superior  tenim més dificultats perquè els nostres alumnes continuïn menjant fruita. Un repte què tenim pendent en el futur!

En aquesta edició han estat considerades les classes més ecològiques de cada cicle: 2n B, 4t A i 5è B. El premi a la millor jardinera de primària enguany se l’endur la classe de 5è A.