Premi per les classes més ecològiques!

Com ja sabeu a la nostra escola realitzem els esmorzars a l’aula amb la finalitat de treballar els bons hàbits, l’alimentació saludable i la gestió dels residus. Això ens ha permès que al llarg de tots aquests anys cada cop siguin més nens i nenes els que utilitzen algun tipus d’embolcall més ecològic i la cantimplora o ampolla d’aigua reutilitzable i tenir-ne converses prou interessants respecte al què mengem i com gaudim d’aquest moment.

D’altra banda, podem observar com els més petitons de l’escola són un gran exemple: mengen molta fruita, no porten sucs ni actimels i porten les seves carmanyoles. En canvi, a mesura que es van fent grans tenim més dificultats perquè els nostres alumnes continuïn menjant fruita. Un repte que entre tots plegats família i escola  volem millorar en el futur!

Aprofitem per les festes SOM ESCOLA VERDA i donem un premi a la classe que ha estat més constant.

En aquesta edició han estat considerades les classes més ecològiques de cada cicle: P5A, 2nA, 3rA i 5èB.