Per Nadal, un bon llibre també val.

Recomanacions:

Pels nens i nenes de Cicle Inicial:

“A la cua” Tots hem hagut de fer cua algun cop en algun lloc, i per distreure’ns mentre esperem, ens hem fixat en la resta de persones que també n’estan fent, oi? Doncs aquest divertit llibre de Tomoko Ohmura justament ens permetrà fer el xafarder de mala manera en una curiosa cua d’animals.

“Bona nit goril.la” de Peggy Rathmann  , El guarda es va acomiadant de tots els animals del zoo…però el que ell no sap és que el petit Goril · la ha robat les seves claus i va darrere seu, alliberant a cada un dels animals.

“La poma vermella” de Feridun Oral, un conte que parla sobre l’esforç i la iniciativa.

Pels nens i nenes de Cicle Mitjà:

“El Combibestiari” de Sara Ball un llibre recomanat per nens a partir de 4 anys I que  agrada i enriqueix també a nens i nenes més grans.

“Juguem?” de Ian Brenman; El Pere es passaria tot el dia jugant amb la tauleta tàctil, el mòbil o la consola. Els seus amics i la seva família aconseguiran que descobreixi tot el que s’està perdent?

L’Agus i els monstres”  de Jaume Copons ; L’Agus Pianola sí que està amoïnat  de debò: per culpa d’un pla malèfic del Dr. Brot el món està a punt de quedar-se sense Nadal per sempre més. L’Agus i els seus amics només disposen de l’ajuda del monstre It de l’Unreal Peep Band, però pensen salvar el Nadal sigui com sigui!

Pels alumnes de Cicle Superior, dues col·leccions:

“Wonder” R.J.Palacio  Un nen amb una malformació a la cara, causada per una malaltia genètica, que als 10 anys posa per primera vegada un peu a l’escola.

“ El diari de Greg” que fa poc ha editat el volum nº 12 titulat “L’escapada” Un any més, en Jeff Kinney ens sorprèn amb una nova aventura , la seva família decideix escapar de les tensions nadalenques viatjant a una illa tropical. Quina una en farà aquesta vegada?

Aprofitem aquest article per desitjar-vos bon Nadal i que l’any vinent estigui ple de divertides aventures per compartir-les junts!