Participem a la Setmana de la Natura!

Enguany a l’Escola La Sardana volem commemorar la Setmana de la Natura realitzant diferents activitats:

• Educació infantil: Observem animals. Anem al museu de l’escola!
  • Cicle inicial i Cicle mitjà: Treballem les emocions
  • Cicle Superior: exposicions de mobilitat segura a l’entorn escolar.

Aquestes activitats estan emmarcades dins el Projecte d’Escola Verda que enguany s’ha vist afectat per la COVID. Al llarg d’aquest curs molt dels nostres projectes vinculats amb la natura com “Estima’t l’hort”, “L’hortimecres”, la jugateca i el pla de pati han hagut de fer una pausa. Tot i així hem volgut celebrar la Setmana de la Natura duent a terme activitats diversificades i vinculades amb el nostre compromís  mediambiental.

Per saber-ne més i conèixer moltes d’altres d’activitats que es realitzaran al llarg d’aquests dies amb motiu de la Setmana de la Natura podeu

clicar aquí