Menjador reformat

Una de les novetats d’aquest curs és la reforma que l’AFA ha fet al menjador. Des de fa pocs dies l’alumnat gaudeix de la renovació de les instal·lacions i també del material que fan servir cada dia durant el servei de menjador.

S’han renovat els armaris de l’office, el rentavaixelles i bona part del parament de taula (noves safates, gots, gerres, soperes i pinces) i hi ha una taula nova per preparar el pà i la fruita. Des d’un inici de curs ja s’han produït canvis a l’organització per adaptar-nos a la situació i al nou horari, l’alumnat d’educació infantil menja a les seves classes i també s’han comprat carros nous per portar el seu menjar.

Quin goig fa el nou menjador! Esperem que els infants estiguin gaudint del nou espai i materials!