L’hort de primària, un lloc màgic on senzillament aprenem jugant!

Aquest curs, com ha passat amb molts altres aspectes i àmbits de l’escola hem hagut de reinventar-nos per poder continuar gaudint de certs espais de l’escola. “Estima’t l’hort” no s ‘ha pogut engegar com veníem fent aquests darrers 5 anys però no per això hem renunciat a mantenir l’hort com un raconet privilegiat de joc i descoberta. Això sí, respectant totes les mesures de seguretat, garantint l`ús de mascareta i  el grup bombolla.

Actualment, estan entrant els alumnes de cicle inicial i mitjà en els dies estipulats. D’aquesta manera, trobem un espai on els nostres alumnes s’ho passen d’allò més bé netejant les fulles, observant el planter, cercant animalets, cuidant els enciams, remenant el compostador ,les plantes…

L’hort és un petit indret que ens proporciona un benestar físic i emocional i on es creen vincles socials entre iguals i amb la mestra referent. Sens dubte un lloc màgic on senzillament aprenem jugant!