“L’espai”

A l’aula de primer, a l’inici de curs, vam realitzar una pluja d’idees per decidir el nom de la classe. Després de distintes votacions i decisions, es va decidir que el nom de la classe fos “L’ESPAI“.
L’alumnat va començar a aportar a l’aula distintes informacions, materials, treballs manuals… per poder crear a l’aula el racó de l’espai.

Durant tot el trimestre hem buscat informació a l’ordinador, ens hem explicat i resolt preguntes i curiositats que tenia l’alumnat, hem vist vídeos sobre l’univers, hem dut a terme la decoració de la porta de l’aula, hem realitzat uns murals cooperatius sobre l’univers, unes exposicions orals en grup sobre els murals…

L’alumnat ha aportat, junt amb les seves famílies, noves informacions. Les han contat a la resta dels companys i companyes de l’aula. I més tard les hem registrat amb un text i una fotografia.

A continuació us deixem unes fotos del nostre projecte.