L’Escola la Sardana seu del curs “L’Hort I”.

Els passats dimarts 22 i 29 de novembre l’escola La Sardana va ser seu del curs ” L’Hort I ” destinat al professorat que forma part del programa Escoles Verdes del Vallès Occidental. Més de 30 mestres d’arreu de la nostra població van assistir per rebre l’assessorament impartit  per la Gisela Balanyà (assessora d’escoles verdes).

El contingut del curs anava destinat a donar eines al professorat per tal de començar un hort conjuntament amb els infants.

La nostra escola va ser convidada a explicar el nostre projecte “Estima’t l’hort” ja que el seu plantejament i funcionament és  totalment diferent a la resta d’escoles i ha solventat alguns dels principals obstacles que es troben la majoria de centres sent alhora un projecte ben rebut pels alumnes i amb un gran éxit de participació.