L’Escola La Sardana, amfitriona a l’entrega del “Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica”.

Amb motiu del 1r premi obtingut el curs anterior,  l’Escola La Sardana va acollir el lliurament de la VII edició del Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica 2019 “organitzat per l’entitat Vida Sana en col·laboració amb el Departament d’Agricultura, Ramaderia i Pesca i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

El fet de ser amfitrió et permet rebre als finalistes de la present edició i conèixer de primera mà  els projectes guanyadors d’aquest any.

1r Premi: “Hort-galliner escolar” Insitut de Miami Platja.

2n Premi: “Cultivem el futur” Escola Vidal i Abat de Vilaller i l’Institut de Pont de Suert.

3r Premi:“El plat més saludable” de l’Institut Pla Marcell de Cardedeu.

Accèssit: “De la llavor al plat, tancant el cicle de l’alimentació saludable”  Escola Ridolaina de Montellà del Cadí.

Les persones assistents van poder conèixer el nostre projecte “Estima’t l’hort”

Van veure en funcionament l’hortimecres amb la participació de famílies

,

Van gaudir d’un aperitiu saludable preparat per l’alumnat de 4t amb la col·laboració de Som Sardana.

Van rebre un obsequi dels nostres ecodelegats elaborat per tots els  alumnes de Cicle Superior.

També van realitzar-se fotografies a l’horticall creat amb l’ajuda de mares i  mestres del grup impulsor de l’hort.

Sens dubte, un dia molt especial per la nostra Escola i la nostra població.

Volem agrair la col·laboració, la participació i la implicació de tothom. Ja que tot això no hagués estat possible sense la suma de molts esforços: infants, famílies i mestres en actiu i jubilades!