L’AFA fa entrega d’un obsequi als nous alumnes de l’escola.

Comença un nou curs i ja anem escalfant motors per preparar les activitats que organitzaran o en les que col·laboraran l’AFA.

Avui, mares representants de l’AFA han fet entrega d’un boc’n roll a tots aquells nens i nenes que han arribat a la nostra escola en aquest curs 2021-22.

Ara ja tenen unes noves bossetes per portar l’esmorzar o el berenar. Com que som escola verda, volem ajudar a reduir residus i intentem posar més fàcil aquest objectiu a les famílies.

D’una banda els nostres petits i petites de P3

Però tampoc ens oblidem d’altres alumnes que han arribat a primària

Aquests regals es poden fer gràcies a les aportacions dels socis i sòcies de l’AFA.

La participació de la major part de les famílies de l’escola és fonamental per poder dur a terme els objectius i projectes. Comptem amb vosaltres!