La nostra biblioteca llueix el dia de Sant Jordi.

Ahir va ser un gran dia per la nostra biblioteca! Tant la rateta que s’encarrega de tenir-la sempre ben endreçade-ta com la nostra bibliotecària que ens prepara activitats setmanals per anar redescobrint-la van  celebrar un dels dies més bonics per totes dues.

Amb motiu d’aquest dia tan important. Van tenir-la  tot a punt per la visita de toles les classes de primària. Tothom va poder desfilar per veure les noves adquisicions: llibres d’aventures, còmics manga, llibres de coneixements , d’emocions …Molts d’ells demanats i recomanats per els nostres alumnes i adaptats a tots els nivells.

Sens dubte és una activitat ja tradicional en aquesta celebració de Sant Jordi a la nostra escola que permet donar a conèixer una festa tradicional catalana que promou el gust per la lectura en el nostre alumnat.