LA CASTANYADA

L’equip de mestres de l’escola us volem agrair la vostra participació en la celebració de la festa de la Castanyada.

Els objectius pedagògics que avalen aquesta festa són:

• Potenciar una festa popular.
  • Afavorir el treball conjunt entre infant i família en l’elaboració dels moniatos disfressats.
  • Compartir una celebració a nivell d’escola, gaudint de la dansa i la música.

GRÀCIES a totes aquelles famílies que heu participat en el concurs de moniatos i a tots els pares i mares que, amb la vostra implicació en diferents tasques, heu fet possible gaudir de la festa.

Aprofitem per agrair l’aportació econòmica de l’AMPA, que ha possibilitat comprar les castanyes per a tots els nens i les nenes de l’escola; així com les famílies que han ajudat a torrar-les.

Us animem a continuar participant!!!