Ja els tenim aquí!

Quina millor manera de celebrar la setmana de la natura que tenir-ne els nostres propis pollets!

Ahir van néixer els nostres pollets. Després de 21 dies de tenir-ne molta cura i moltes espectatives finalment hem pogut gaudir del procés.

Durant els primers 18 dies havíem d’anar girant els ous matí i tarda, inclosos els caps de setmana.pi

pi1

Era molt important mantenir la temperatura al voltant de 35ºC per incobar els ous i fer possible el desenvolupament de l’embrió.

p(2)Ahir a l’arribar a l’escola ens estàven esperant amb aquestes carones.Dels 7 possibles pollets han nascut 3,oi que són ben bonics?.

Ha sigut molt emotiu viure aquestes 3 setmanes d’il·lusions  compartides amb els nostres alumnes a l’espera de poder presenciar aquest moment. Ells també estan molt contents de ser tant ben rebuts i estimats per tots nosaltres.

1. Cari Lozano Autor de l'article

I tant!! Ara els tenim gairabé al paradís. Els hem portat a un hort envoltats de molts altres pollets, galls i gallines, en un entorn preciós i cuidats per l’avi que ens va donar els ous. Si tot va bé vindran un dia a visitar-nos!