ESTIMA’T L’HORT

L’escola la Sardana fa molts anys que va portar endavant el projecte de l’hort i des del curs 2013-14 es va instaurar com a primera escola verda de Badia del Vallès sent l’hort un pilar bàsic en aquest compromís envers el medi ambient.

Ara ha renovat el seu concepte, estima’t l’hort és una nova idea que pretén donar una altra mirada a aquest espai. Vol passar a ser un lloc molt més atractiu vinculat al temps de lleure, als interessos dels propis infants i de les emocions.

Pretén incentivar la participació de tota la comunitat educativa, cercar múltiples connexions de caire mediambiental sense deixar de banda el tractament dels continguts però tot d’una manera més espontània, lúdica i engrescadora.

A continuació podeu veure un vídeo d’aquest nou projecte.