Estima’t l’hort primer Premi Escolar Weleda Open Garden

L’Escola la Sardana ha guanyat  el Primer Premio Nacional de Huertos Escolares Ecológicos.

Projecte guanyador

Recordem que aquest projecte ja va guanyar el primer Premi al concurs d’Horts Escolars Ecològics de Catalunya l’any 2017-18   i també ha estat reconegut pel Departament com un Projecte Innovador al curs 2020-21.

Aquesta setmana ha estat una setmana molt especial i intensa per tots i totes nosaltres. Ser el millor Huerto Escolar Ecológico a nivell Nacional era tot un repte però sobretot ha passat a ser una lluita a la desesperada per obtenir un gran reconeixement a una escola que s’ho mereix i que en breu haurà d’engegar una nova etapa.

Curiosament hem guanyat el premi el dia 11, dia internacional de les Dones i la ciència, fet que per l’Escola La Sardana també és important, i ens han confirmat el primer lloc el 14 febrer, dia internacional de l’amistat i alhora dia internacional de l’energia…Aquella que ens hem deixat pel camí per aconseguir-ho!

Un premi que va més enllà d’un títol a nivell nacional o dels 1000 euros que ens proporcionaran. Per tots i totes nosaltres és tot un exemple de la força del treball en equip i de la corresponsabilitat educativa, de la importància de la perseverança, de la capacitat d’esforç i de com l’entusiasme i les motivacions són motor de canvi i ens ha permès creure que com diria el nostre Mago Pop RES ÉS IMPOSSIBLE. Perquè ara ja sí , ja podem dir que un altre somni s’ha fet realitat!

Volem aprofitar per agrair aquest premi a la quantitat de persones que ens heu recolzat. Ha estat un tsunami de solidaritat!

GRÀCIES!!!

I També aprofitem per felicitar a la resta de participants perquè tots ells són grans projectes. Especialment al CEIP Benito Méndez Tarajano que ens ha fet suar de valent fins a l’últim moment i ens ha fet donar el millor de tots i totes nosaltres.

L’acte oficial d’entrega serà el proper dimarts 22 de febrer de 12 a 12’40h en format virtual a través de la plataforma zoom

Aquest curs, tot just amb motiu del reconeixement com a Primer Huerto Escolar Ecológico a nivel Nacional volem recuperar la ja tradicional Calçotada a l’Escola La Sardana garantint les mesures de prevenció COVID.

Volem agrair la implicació i participació de l’AFA que seran els encarregats de gestionar-ho i fer-ho possible!

Família&Escola

Escola La Sardana