Estima’t l’hort ja té la Caseta!

La setmana passada ja vam inaugurar la nostra jugateca ambiental situada a l’espai de l’hort. Aquest projecte és el símbol d’un gran treball en equip, de la importància de la perseverança , la capacitat d’esforç i de com l’entusiasme i la la motivació són motor de canvi.

Tot un exemple de corresponsabilitat educativa on família i escola han treballat de valent per fer-ho possible. Aprofitem per agrair enormement a les famílies que han col·laborat perquè elles han fet gran part de la feina bruta i sense elles no s’hagués fet realitat.

Estima’t l’hort, es consolida i creix!  Sent un espai màgic on gaudeixen i aprenen els nostres alumnes en contacte amb la natura.