Els alumnes de Cicle Superior participen a “Patis Oberts:vine, gaudeix i aprèn a compartir”

Aquest dijous, 21 de novembre, dins de la programació de la setmana dels Drets dels infants, organitzada per l’Ajuntament, s’han dut a terme les activitats que engloben el projecte:
“Patis Oberts: vine, gaudeix i aprèn a compartir”, fruit d’un conveni entre la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Badia.

L’objecte del conveni és fer servir la pràctica del bàsquet com a impulsor d’interrelacions positives entre aquells i aquelles que hi participen i donar resposta a la necessitat de disposar d’un espai de lleure, saludable, segur i afavoridor de col·laboracions.

Les activitats anaven dirigides per la Fundació Aíto García Reneses, s’han realitzat en horari lectiu, per a l’alumnat de 5è i 6è de les escoles de Primària de Badia del Vallès. Sempre relacionades amb el bàsquet, algunes d’aquestes activitats seran:

• 4×4: Partits de 4 contra 4 en què els equips han de ser mixtos. Aquesta activitat promou la paritat en l’esport.

• Two Ball: concurs de tir des de posicions diferents amb la peculiaritat que es juga per parelles mixtes. Aquesta activitat promou l’acció en parella i la paritat en la pràctica esportiva.

• Sessions d’entrenament amb màquina de tir: Una màquina s’encarrega de tornar la pilota al llançador després de cada tir. Fomenta la diversió i l’entrenament.
  • Iniciació al bàsquet adaptat. Activitat on s’ensenya als participants a jugar en cadira de rodes. Activitat integradora de conscienciació i sensibilització.