Els alumnes de 6è presenten el seu projecte d’innovació a representants de l’Ajuntament.

Els alumnes de 6è van presentar el seu projecte d’innovació envers propostes per millorar l’eficiència energètica per l’Escola Nova de Badia a uns representants de l’Ajuntament, l’alcaldessa Eva Menor, el tinent d’alcaldessa Iván Sanz i la regidora d’Educació Maria José Infante.

Aquestes propostes, elaborades pels grups 6è A i 6è B de La Sardana, les han presentades en la First Lego League, un programa internacional que promou l’interès per l’aprenentatge. En l’edició d’aquest any, es proposava dissenyar un projecte d’innovació relacionat amb la incorporació i utilització de les energies renovables.

Per documentar-se, han disposat de les factures de consum de les escoles La Sardana i La Muñeira i s’han reunit amb responsables de l’Ajuntament, el Rafa Moya i l’Antonio Polo que els van orientar i assessorar sobre propostes ja existents a nivell de població

En la seva presentació d’ahir, parlaven entre les propostes de millora, de la substitució de fluorescents per llums led, la instal·lació de plaques fotovoltaiques al terrat de l’escola, el canvi de finestres, la reparació dels captadors solars…etc
L’alcaldessa va agrair el gran treball fet pels dos grups, va explicar que l’Ajuntament transmetrà les seves propostes als equips tècnics i que ja té previst fer efectiva alguna d’elles, com la instal·lació de plaques fotovoltaiques.