Els alumnes de 5è uns XEFS de primera!

Al llarg d’aquestes dues últimes setmanes els alumnes de 5è han fet un treball globalitzat on el punt de referència era “La cuina” i on han aprofundit en els diferents continguts de les àrees.

Aquests són algun dels reptes que han assolit !

Han hagut de superar un prova experimental on havíem d’elaborar els seus propis germinats. Un procés laboriòs ja que durant 5 dies, matí i tarda havíem de vetllar per mantenir el mètode i aconseguir el repte.

Un cop tenien els seus propis germinats, s’havíen de transformar en uns xefs de Cuina d’autor i crear el seu propi plat utilitzant aquest ingredient.

Voleu veure el resultat?

I per últim, Un bon Xef no únicament es preocupa d’oferir una bona alimentació, amb aliments de qualitat, i cada cop més amb productes ecològics i de proximitat. També és imprescindible incorporar a la teva cuina petits hàbits per reduir l’impacte en el medi ambient.  vam aprofitar per fer una reflexió al voltant de la quantitat de residus que es generen  la cuina i crear una llista de propòsits per dur-los a terme.

També havíem de fer una creació artística que ens fes reflexionar i mireu…