Els alumnes de 5è participen al III Congrès de Recerkids.

Divendres passat, els nostres alumnes de 5è van assistir al III Congrès del programa Recerkids realitzat a la UPC.Després d’estar tot un trimestre realitzant la seva pròpia recerca aplicant el métode científic. Havia arribat un dels passos més importants! Poder presentar les conclusions a les quals havíen arribat i mostrar el pòster que havíen dissenyat.

Va ser una jornada molt intensa i plena d’activitats :  espectacle de clowncientífics, esmorzar compartit, tallers al voltant del tema de la llum i compartir les recerques fetes per totes les escoles.

En definitiva, participar en aquest programa ha estat una manera molt engrescadora de potenciar la participació de tot l’alumnat en un repte comú de grup i ha permès promoure la ciència i el seu métode d’una manera molt vivencial sent l’infant el principal protagonista.