Els alumnes de 4t pugen a la Mola!

El passat dilluns els alumnes de 4t van pujar a la Mola, la muntanya més alta del Parc Natural de Sant LLorenç de Munt i l’Obac amb 1104 metres d’altitut, sent un element paisagístic típic de la nostra comarca.

mola

Amb aquesta sortida ens acomiadem d’aquests alumnes i del seu pas pel Cicle Mitjà. Ens agrada acabar amb aquesta sortida perquè té moltes similituds amb el recorregut que han de fer els nostres nens i nenes al llarg de la seva escolaritat.

Un recorregut en ocasions no gens fàcil, d’altres moments més planers i gratificants, però sens dubte quan tenim un repte en comú amb l’ajuda dels mestres i les famílies podem arribar al cim.

Gràcies a les famílies que ens van acompanyar! Per què no hi ha cap dubte que sense elles no hagués estat possible.

Fins l’any que ve! Això sí, en un altre Cicle i nous reptes.