Els alumnes de 3r Visiten l’Ajuntament i la Policia Municipal.

v1 Ahir els nostres alumnes van visitar l’Ajuntament. Allà van ser rebuts per l’alcaldessa Eva Menor i l’actual regidor d’Educació, l’Iván. Els nostres alumnes van aprofitar pre fer totes aquelles preguntes que prèviament havien preparat a classe en funció dels seus interessos.

Alhora volíem conèixer algun servei municipal de la nostra població i vam decidir que seria interessant saber més sobre els funcionament de la nostra policia local. Veure per dins les instal·lacions i entrar fins al despatx de l’Óscar, actual cap de la policia , els ha sorprès molt.

v4  v-2

Ha estat una experiència molt agradable i volem agrair el tracte rebut i l’estima amb que ens han atès.