Els alumnes de 3r visiten la Biblioteca de Badia.

Avui els alumnes de 3r hem anat a la biblioteca de la nostra ciutat. Allà ens ha rebut la Merche la bibliotecària que ens ha atès molt bé. Ens ha explicat el funcionament i les normes d’aquest servei. També ens ha deixat temps per investigar en els prestatges els llibres que més ens interessaven, poder veure les pel·lícules que hi havia per fer préstec i jugar una estoneta als ordinadors.

Diu que hem estat molt amables i participatius així que ens ha obsequiat amb unes motxilles, unes enganxines i algun que altre dibuix. Per cert, encara no teniu el carnet? I a que espereu!!