Dia internacional de la Llengua Materna al Cicle Mitjà

El passat 21 de febrer es celebrava la festa de les llengües maternes.
Els nostres alumnes de Cicle mitjà van aprofitar per reflexionar aquella setmana sobre aquest fet. Com ja sabeu estem envoltats de moltes persones que provenen ells o els seus pares o mares d’altres països on sovint tenen llengües diferents a les nostres.

Hem realitzat activitats a l’hora de tutoria i convivència per pensar-hi sobre aquest fet i com ens afecta a la nostra classe, amb els nostres companys i companyes. Hem posat de manifest que el multilingüisme és un valor de la diversitat.

Aquí us deixem un petit vídeo amb un recull de sensacions, emocions i vivències dels nostres alumnes i famílies de 3rB.

També hem triat un conte del món per compartir. En aquest cas els alumnes de 3rA han volgut triar ” En Shertat i els anyells de llet”. Un conte de procedència àrab que representa alguna de les llengües maternes d’alumnes de la seva classe. Si el voleu escoltar en la seva llengua original la mare de la Jannat és han fet aquest regal.

I per últim aquí podeu escoltar les sensacions dels nens i nenes que han realitzat aquesta activitat.

Desitgem que ho gaudiu tant com ho hem fet nosaltres!!