Dia Escolar de la No-violència i la Pau

colom-1 30  de  Gener

ACTIVITATS  AL  MATÍ

DESITJOS DE PAU: pares, mares, avis … us convidem a tots vosaltres a deixar  un missatge de Pau a les 9h, a les 12h  i a les 13 h,

Al llarg del matí els alumnes d’Infantil i 1r sortiran pel poble a repartir un colom de la pau, que han realitzat de manera col·laborativa  entre tots els nens i nenes de l’escola.

ACTIVITATS  A LA TARDA:

Realitzarem un petit acte on es llegiran missatges de pau escrits pels alumnes, cantarem canchocolateçons i enlairàrem bombolles de sabó per la pau.

Per posar punt i final d’aquesta diada l’AMPA convidarà als alumnes  a una xocolatada.

1. Najwa

Tot comença per la Pau
    Amb represió no hi ha llibertat
    Amb destrucció no hi ha somriures