De ruta per Barcelona

02-bloc-2017-01-20-barcelona-4t-arc-triomf-1

(SI VOLEU VEURE MÉS FOTOS DE LA SORTIDA CLIQUEU A LA FOTOGRAFIA) —->

Els alumnes de quart vam anar el divendres 20 de gener a l’Auditori, a escoltar l’espectacle Mambo de la Banda Municipal de Barcelona.

Com que feia tan bon dia, després de dinar i agafar forces, vam decidir fer una ruta a peu per Barcelona ( 2h i mitja, 6 km) per veure edificis emblemàtics molt coneguts arreu del món: Arc de Triomf, Plaça Catalunya, Casa Batlló, Casa Milà ( Pedrera ), Casa Terrades ( Les Punxes ) i la Sagrada Família tot passejant per carrers importants com el passeig de Gràcia, Passeig Sant Joan, Diagonal… I mentrestant  vam descobrir coses que desconeixíem com l’estàtua de la Llibertat o el submarí de Narcís Monturiol.

Havíem preparat la ruta a l’aula amb un mapa de la zona de Barcelona de la dreta de l’Eixample marcant l’itinerari per on passaríem i els punts on hi havia els edificis que anàvem a veure.

Aquí us deixem uns comentaris dels alumnes que van gaudir de l’excursió:

Em va encantar la Pedrera perquè és un edifici molt bonic. M’agrada com acaben les cases modernistes ( la part de dalt) sempre amb formes diferents“.

La Sagrada Família em va agradar molt perquè l’entrada era molt gran i tenia molta ‘decoració’. I em vaig imaginar com seria d’aquí a uns anys. Em va impresionar molt està tan aprop de la Sagrada Família, no me la imaginava tan gran!“.

Em va agradar el contrast de les dues façanes de la Sagrada Família

Em va sorprendre i agradar molt la casa de les punxes i la casa Milà ( la Pedrera ) perquè mai havia vist uns edificis així“.

La biblioteca Arús em va agradar molt perquè era com una pel·lícula de Harry Potter, i no m’espereva veure l’estatua de la Llibertat que hi havia a l’entrada“.

El que més em va agradar va ser la casa Batlló perquè l’estem treballant al taller de Gaudí, i veure-la en directe va se emocionant“.

Una experiència espectacular!