Concurs literari de Sant Jordi 2021

Benvolguts nens i nenes de l’escola,

Aquest any hem tornat a poder celebrar aquesta Diada tan especial per tots i totes nosaltres de manera presencial.

I com no, hem fet el concurs literari a tots els nivells de primària: rodolins, acròstics, poemes i petites històries creades per tots vosaltres, petits escriptors i escriptores!

No ha estat gens fàcil seleccionar els textos guanyadors!!! Sincerament, tots vosaltres mereixeu el nostre reconeixement a les vostres produccions.

A més a més, hem tingut el privilegi de fer una entrega de premi de gala. L’Equip de govern: alcaldessa i regidora d’educació han fet el gran esforç de visitar totes les escoles i instituts de Badia per fer entrega dels premis que habitualment es feien a l’Auditori. Un fet que dona més valor encara aquest t’han merescut premi rebut pels nostres infants.

A continuació podeu visualitzar quins han estat els premiats d’aquest Concurs literari 2020-21