Cicle Superior crea les vacunes pel planeta!

Amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient, que es va celebrar el passat 5 de juny, enguany el lema escollit ha estat “És el moment de la natura”.  Els aliments que mengem, l’aire que respirem, l’aigua que bevem i el clima que fa habitable el nostre planeta provenen de la natura. Tot i això, són moments excepcionals en què la natura ens envia un missatge. Ens demostra que estem a l’abast d’una avaria i és el moment de despertar-nos, prendre nota i reimaginar la nostra relació amb ella.

És per això que aquella setmana, els nostres alumnes de Cicle Superior van haver de pensar una vacuna pel planeta, que no deixen de ser les accions que podem fer per tenir més cura del nostre medi ambient.

Aquí podeu veure les vacunes dels nostres alumnes:

Aquesta és una iniciativa d’ESenRED (Escuelas hacia la Sostenibilidad  en Red) en la que participem les Escoles Verdes i la Xarxa d’Escoles per la Sostenibilitat. La finalitat és elaborar un mapa de les “Vacunes” que els nens i nenes de les escoles han donat al planeta durant les setmanes de confinament.

Aquí Us fem el retorn de totes les vacunes que s’han rebut per a celebrar el dia mundial del medi ambient de totes les escoles verdes d’arreu d’Espanya .