Celebrem l’entrega del Premi Escolar Weleda Open Garden al Projecte Estima’t l’Hort

El passat dimarts 22 de març, amb motiu de l’entrega del premi Escolar Weleda Open Garden al Projecte Estima’t l’Hort, hem recuperat la nostra Calçotada escolar ara que sembla que anem recuperant certa normalitat.

Enguany era la 5a edició i s’ha convertit en una de les activitats més esperades pels nostres infants. Una oportunitat única per alguns dels nostres alumnes que han tastat per primera vegada els calçots i un regal per tots i totes nosaltres pel fet de poder compartir una de les tradicions més populars.

Volem aprofitar per agrair la implicació i gestió per part de l’AFA

que han estat els encarregats de gestionar-ho i fer-ho possible.

Família&Escola