Carnaval al Cicle Mitjà

En aquesta setmana de carnaval, els alumnes del cicle mitjà, han sigut molt obedients i han fet cas de totes les consignes que el nostre senyor carnestoltes que els ha manat : venir en pijama, amb un barret, amb un pentinat ben esbojarrat i disfressats el divendres.

Dels quatre grups del CM, el que s’ha emportat el trofeu a la classe més poca-solta ha sigut els nostres companys i companyes de 4t A. FELICITATS!!!

El carnaval d’enguany, no ha sigut tant festiu com altres anys, no hem fet la rua pel poble, ni hem ballat tots plegats , lluint les nostres disfresses amb tots els companys i companyes de l’escola …

Però amb el nostre grup-bombolla hem gaudit del dijous gras, fent una sortida a un dels parcs del nostre poble i el divendres hem realitzat diverses activitats carnavalesques.

I com diu la cançó del grup País de Xauxa:

…Pel febrer el carnestoltes

Ens convida a fer tabola

Que no falti la disbauxa

Xerinola i sarau..

Malgrat a la situació pandèmica hem fet una mica de gresca i ens divertit tots plegats.

Aquí teniu un petit recull de les activitats realitzades.