Biodiversitat a l’hort

Els alumnes de 5è avui hem baixat a l’hort a fer recerca, captura i observació d’animals. Hem descobert molts més dels que pensàvem i ens hem adonat que la majoria són animals invertebrats i descomponedors. Això vol dir que són aquells que ens interessen per les nostres hortalises. Fan una bona tasca!

D’altra banda, a més de posar a prova les nostres habilitats i destreses a l`hora de capturar-los també hem hagut d’aplicar els coneixements treballats a classe. Gràcies a  això hem pogut reconèixer i classificar : insectes, anèl.lids, miríapodes i gasteròpodes.

Una activitat molt engrescadora i molt significativa que de ben segur alguns alumnes tornaran a repetir en les estonetes del pati.