Avui últim hortimecres del curs 2017-18!

Tot coincidint amb la setmana de la celebració del Dia mundial del medi ambient tanquem les portes de l’hortimecres amb un taller on cada infant ha pogut decorar el seu test i endur-se una tomaquera que si vol recollir els seus fruits haurà de cuidar i estimar. Crec que és un missatge ben bonic que representa l’essència d’aquest projecte nascut de la mà d’Estimat l’hort.

Amb més de 30 propostes al llarg de tot el curs els nostres nens i nenes han pogut gaudir a l’hora del pati de noves propostes d’esbarjo on els alumnes han participat voluntàriament, han sigut respectuosos i pacients i fins i tot s’han ajudat els uns als altres. És molt gratificant dur-lo a terme quan veus que els nens i nenes surten al pati il·lusionats per participar. Així que volem donar les gràcies a tots els alumnes que han compartit tantes estonetes i experiències amb nosaltres. Gràcies a les famílies que puntualment ens han visitat per gaudir també d’aquests moments. I Gràcies especialment a les fixes, que s’han tornat gairebé imprescindibles en aquest bonic projecte.

Ens tornarem a veure al setembre!