5è i 1r compartim coneixements

Els alumnes de 1A estem realitzant el Projecte dels Eriçons. Ens interessa investigar aquest animal perquè és el nom que hem triat per a la nostra classe i volem saber-ne més.

Durant la nostra recerca, hem descobert que els eriçons són mamífers, igual que els éssers humans. Se’ns van plantejar algunes preguntes. Els eriçons… tenen óssos? tenen el cor punxegut?… Per respondre aquestes qüestions, necessitàvem saber com és per dins un eriçó. Llavors, vam veure que els nens i les nenes de 5è estaven estudiant el cos humà, gràcies a unes maquetes que hi havia exposades al passadís de l’escola, i vam tenir una gran idea: com que nosaltres també som mamífers, si podem saber què tenim per dins, descobrirem com són els eriçons! Això sí, entenem que els eriçons tenen el mateix que nosaltres però molt més petit.

Vam anar a demanar als nostres amics lectors si ens podien explicar “com som nosaltres per dins?”. I de seguida, es van engrescar. Els agraïm molt que s’hagin preparat tan bé les exposicions de grup i que ho hagin fet amb gran entusiasme i dedicació. Els hem promés que quan acabem la nostra investigació farem una nova trobada i els explicarem tot el que haguem après dels eriçons!

Gràcies de tot cor! Hem après molt de vosaltres!!