4t Mercat d’ntercanvi de jocs i joguines.

Amb motiu de les jornades d’Escola Verda avui hem tornat a celebrar el Mercat d’intercanvi de jocs i joguines. En aquesta edició ha participat  el 61% del nostre alumnat de primària en aquesta petita fira d’intercanvi.Cal destacar l’augment de participiació del Cicle Superior.

Amb aquest mercat pretenem treballar el valor relatiu de les coses de què disposem, incentivar la REUTILIZACIÓ i l’ INTERCANVI  tot d’una forma molt  DIVERTIDA  i alhora EDUCATIVA.

Dades de participació per cicle:

Cicle Inicial cicle Mitjà Cicle Superior
1ª Edició       (curs 15-16) 54% 76% 49%
4ª Edició       (curs 18-19) 50% 67% 67%

Els alumnes han pogut intercanviar aquells jocs i joguines que ja no utilitzen per d’altres que els hi agradin més o més adequats a la seva edat.

Volem aprofitar per donar les gràcies als familiars que ens han acompanyat en l’activitat i que permeten gràcies a la seva col·laboració que propostes com aquestes es puguin dur a terme.