3,2,1, càmera i RECERKIDS!!

Avui els alumnes de 5è han participat en una gravació per al programa RECERKIDS.

La nostra escola es va inscriure per primer cop en aquest projecte que promou la ciència i fa que els alumnes siguin els principals protagonistes en fer la seva pròpia recerca, això sí, aplicant el mètode científic.

Després de molta feina el proper 10 de maig presentarem les nostres recerques al congrés Recerkids que es celebrarà a Barcelona i on podrem intercanviar les nostres idees amb altres escoles i gaudirem d’una jornada amb tallers científics portats a terme per professionals i alguna que altra sorpresa.

Però a més a més, els organitzadors del congrés ens van proposar venir a gravar-nos per poder fer el seguiment d’alguna de les escoles que ha participat en aquesta edició.

Sen’s dubte un premi inesperat pel nostre alumnat que han tingut l’oportunitat de ser petits actors per un dia.