1ª Jornada de pla de patis del curs 2019-20.

El passat dissabte 26 d’octubre, famílies, alumnes i mestres ens vam trobar a l’escola per fer millores als espais exteriors de l’escola.

Ja fa alguns cursos que treballem per enriquir els patis del centre i diversificar les opcions de joc dels nostres infants. Sabem que el procés és llarg i implica molt esforç però les ganes i la il.lusió ens fan avançar.

La jornada va ser tot un èxit, amb molta participació i amb un ambient de convivència i complicitat molt bonic. De nou, moltíssimes gràcies als pares i mares que materialitzen  somnis…Gràcies a totes les families que hi esteu participant!

Aquí teniu el vídeo de la jornada.