Visita al Centre de Dia

Els nens i nenes de P3 coincidint amb la celebració del dia de la Pau a l’escola hem anat a veure els avis del centre de dia que tenim al costat de l’escola. Els hi hem portat uns coloms de Pau que han fet els nens i nenes de cicle mitjà i superior.

Ha estat una trobada molt emotiva, nosaltres els hi hem cantat la cançó de la Pau i ells ens han retornat un munt de cançons precioses que cantaven quan eren joves.

Ha estat tan bonic que de ben segur repetirem l’experiència. Si cliqueu aquí podreu veure la resta de les fotos.