UNES FESTES MOLT ESPECIALS!!

Aquests dies l’escola ha estat plena de música, somriures i il.lussió. Ens ho hem passat molt bé mentre apreníem.
Més que mai, des de l’escola hem treballat perquè els nens i nenes puguin viure aquestes festes com ho han fet sempre. Hem adaptat les activitats a les circumstàncies actuals, amb totes les mesures de seguretat requerides. Enguany no hem pogut organitzar el tradicional Concert d’hivern, però ens les hem ingeniat per enviar una felicitació original a les famílies i fer arribar a totes les nostres cançons amb un concert virtual. Desitgem que aquestes festes us cuideu molt i gaudiu tant com nosaltres preparant-les. Aquí us deixem un tastet de totes les activitats que hem realitzat durant aquests dies.

Bon Nadal i que tingueu un 2021 ple de salut i felicitat.