“Planeta Clarinet” Auditori de Barcelona

Planeta Clarinet, és un concert fantàstic on els ocells, els borinots i fins i tot les cuques de llum sonen com un clarinet. Un concert pensat per als més petits de l’escola. Els nostres alumnes de P-3 i P-4  asseguts a terra van descobrir la sonoritat de la família dels clarinets de ben a prop.Voleu tornar a veure unes imatges del concert?

Després del concert, vam anar a dinar al parc de Can Gambús de Sabadell. Si voleu veure’n fotos podeu accedir a l’àlbum des d’aquí.

1. Laura

Com em va comentar el meu “bichillo” ,aquest musical mola mucho!. Un altre sortida molt interesant per el seu aprenentatge, la millor manera de conèixer coses noves?? Jugaaaar. Precioses les fotos, gràcies de nou.